Tuesday, March 22, 2011

Dapur Pilihan

Gambar-gambar ini membuahkan inspirasi kepada saya untuk dapur saya pada masa akan datang ^_^. 
Saya cuba untuk mengaplikasikannya di rumah parents dulu. Sayap ercaya kaum hawa di luar sana ramai yg mengimpikan dapur seperti ini..saya akan sentiasa mengkongsikan dekorasi dalam blog ini.

 Dapur serba putih melambangkan kesucian hati c pemunya dapur ini dan sangat mementingkan kebersihan dan juga ketenangan semasa berada dalam dapur.

 Susun aturnya yang simple menampakkan dapur ini sentiasa dalam keadaan yang tersusun rapi.

 Tampil dengan style moden.Bunga memainkan peranan ptg dalam menimbulkan suasana ceria dalam dapur. saya suka bunga! ^_^


Dapurnya yang luas. Sesuai untuk keluarga yang besar. Pilihannya yang bijak dimana boleh bersantai sekali di dapur. Tertarik dengan kerusi panjang di tepi sesuai dengan suasana santai.


 Banyak lagi yang akan dikongsikan bersama. Dont stop viewing me here ok ^_^...Love that u are here...Thanks for stopping by! 

No comments:

Post a Comment